יום רביעי, 18 בינואר 2017

נוסעים לחודשים לדרום אמריקה

אני מתחילה להתרגש
האמת אני מתרגשת כבר הרבה זמן
זה נראה כמו חלום שלא יתממש ואני מבינה שזה באמת הולך לקרות בעוד שבועיים
פצו ואני ממריאים לחודשים לדרום אמריקה
והפעם לא משאירים רק 4 ילדים
הפעם משאירים 5 נכדים (4 שלנו ביולוגים ואחת מאומצת
ושתי אמהות שרק תהיינה בריאות
ב2010 עזרנו אומץ ויצאנו לחודש שלם
מאז עברו 7 שנים ואנחנו תכף נהיה נשואים 37 שנים.
בזמן הזה חרשנו את העולם אבל לטיולים קצרים של שבועים שלושה, בורמה, קירגיזסטאן, סרילנקה, שיט בתאילנד ובים התיכון, הודו, ובטח עוד כמה ששכחתי - אין תלונות-אבל כנראה לא הצדיק ולא דגדג באצבעות לכתוב בלוג
למה עכשיו?
מי יודע?
אני לא
לא בטוח שאמשיך אבל לפחות אתחיל
ומי שירצה יוכל לקרוא
אז איך יוצאים לחודשים כאלה
1. בוחרים את הבן זוג המתאים-אני הצלחתי על הפעם הראשונה לבחור אותו טוב אז אני דבקה בו
2. יוצאים לפנסיה ודואגים שהבן זוג יעבוד בעבודה שמאפשרת את זה
3. מתחלים לעשות רשימות ורשימות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה